تو هم مثل من دلتنگی

من دارم شبها یم را با ستاره ها سر میکنم

و روزهایم را با پیاده روها

دل من و تو که سنگی نبود

دلیل دوست داشتن منو تو چه بود

مگر هر دو عاشق مهربانی هم نبودیم

حالا چه شده داریم نامهربانی را هرشب در دفتر مشقمان

جای آنهمه شعر و خاطره ثبت میکنیم

فکر میکنی تا به کی دوام بیاوریم ؟

تو را نمیدانم

 اما من دارم کم میاورم...

چند روز است که کم آورده ام

دارم تظاهر میکنم خوبم...