دارم تظاهر میکنم
تو هم مثل من دلتنگی
من دارم شبها یم را با ستاره ها سر میکنم
و روزهایم را با پیاده روها
دل من و تو که سنگی نبود
دلیل دوست داشتن منو تو چه بود
مگر هر دو عاشق مهربانی هم نبودیم
حالا چه شده داریم نامهربانی را هرشب در دفتر مشقمان
جای آنهمه شعر و خاطره ثبت میکنیم
فکر میکنی تا به کی دوام بیاوریم ؟
تو را نمیدانم
اما من دارم کم میاورم...
چند روز است که کم آورده ام
دارم تظاهر میکنم خوبم...

+ نوشته شده در شنبه بیست و نهم آبان ۱۳۸۹ ساعت 23:34 توسط soheyla
|