با اجازه یآقا فرشید میخوام این وبلاگ ادامه داشته باشه

و با کمک هم مطالبی تو وبلاگ بزاریم که به اونایی که عاشق هستن

و میخوان زندگی جدیدی آغاز کنن راهکارهای مناسب ارائه بدیم

اینطوری وبلاگمون میتونه متعلق به همه ی پرنده های سفید باشه

 من که امروز اولین مطلبو گذاشتم

از فردا سعی میکنم مطالب قشنگ و کاملتری بزارم

 امیدوارم روزی برسه که کلبه ی دو نفره ی

من و فرشید

پاتوق تموم عاشقا بشه و اونا مارو در عشقشون سهیم بدونن

یا علی گفتیم و عشق آغاز شد